Improve your English and become the voice of AT&T!

Manpower Slovensko, s.r.o.

Miesto práce
Košický kraj, Košice
Pracovná oblasť
Administratíva, Informatika - software, Informatika - správa systémov, Manažment a konzulting, Služby
Zmluvný vzťah
Pracovná zmluva
Typ úväzku
Práca na plný úväzok
Druh pracovného pomeru
Administratíva, Informatika - software, Informatika - správa systémov, Manažment a konzulting, Služby
Požadované vzdelanie
Stredoškolské s maturitou, Nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie, Vysokoškolské I. stupňa
Náplň práce

What will you do:
- Interact with customers through chat and calls - provide help, advise, education, problem resolution
- Responsible for delivering customer satisfaction and problem resolution to the customers
- Responsible for educating the customer on detailed product information


 


 

Profil kandidáta

Job description, responsibilities and duties


Is this you?
• Speaking English (B2 or up)
• Flexible, open to challenges, eager to learn
• Communicative and friendly

Kontakt
Manpower Slovensko, s.r.o.
Slovensko
Kontaktná osoba: Veronika Andraščíková