IT Service Desk Officer
Grafton Slovakia, s.r.o.
Miesto práce
Celé slovensko, Bratislavský kraj, Bratislava
Pracovná oblasť
Administratíva
Zmluvný vzťah
Pracovná zmluva
Typ úväzku
Práca na plný úväzok
Druh pracovného pomeru
Administratíva
Ponúkaný plat
1 200 - 1 500 EUR / Mesiac
Požadované vzdelanie
Stredoškolské s maturitou, Vysokoškolské II. stupňa
Náplň práce
Orientuješ sa v pojmoch ako tickety a incidenty a máš už aspoň základnú skúsenosť s troubleshootingom? Pre nášho klienta, pobočku medzinárodnej banky v Bratislave, hľadáme špecialistu technickej podpory s pozitívnym vzťahom k obom zložkám - HW aj SW.
Náplň práce:
- poskytovať technickú podporu na úrovni L1 pre interných zamestnancov spoločnosti
- Riešiť rôzne technické požiadavky od problémov s laptopmi či tlačiarňami až po nefunkčnosť aplikácií
- Práca s ticketovým systémom ale aj podpora on-site
- Troubleshooting
- Eskalácia incidentov na L2 úroveň IT podpory (v prípade zložitejších problémov
Požadujeme
Požiadavky na kandidáta:
- Pre túto pozíciu je veľmi dôležitý technický backround (škola s technickým zameraním, skúsenosť s IT helpdeskom)
- Znalosť MS Windows a MS Office
- Komunikačná znalosť angličtiny na úrovni B2 (budeš ju v práci aktívne využívať pri komunikácii s klientmi)
Benefity
- Finančný príspevok pri významných životných udalostiach
- Príspevok do III. piliera
- Príspevok na životné poistenie
- Referral bonus
- Dni dovolenky navyše
- Možnosť home-office
Kontakt
Grafton Slovakia, s.r.o.
Nám SNP 1, Bratislava, Slovensko
Kontaktná osoba: info@grafton.sk