PERSONÁLNY KONZULTANT/ HR ADMINISTRÁTOR
Grafton Slovakia, s.r.o.
Miesto práce
Celé slovensko, Nitriansky kraj, Nitra
Pracovná oblasť
Iné, Obchod, Služby
Zmluvný vzťah
Pracovná zmluva
Typ úväzku
Práca na plný úväzok
Druh pracovného pomeru
Iné, Obchod, Služby
Ponúkaný plat
600 - 1 300 EUR / Mesiac
Požadované vzdelanie
Vysokoškolské I. stupňa, Vysokoškolské II. stupňa
Náplň práce
Chcete získať zaujímavú a odbornú HR pozíciu medzi najlepšími? Láka Vás agentúrne prostredie a práca vo firme, ktorá je známa svojou kvalitou a profesionalitou? Naša pozícia Personálneho konzultanta prináša možnosť profesionálneho a kariérneho rastu ako aj spoluprácu s top zamestnávateľmi v regióne.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Príprava pracovných dokumentov, zmlúv a dodatkov pre dočasne pridelených zamestnancov
- Príprava podkladov na spracovanie miezd, veľmi úzka spolupráca s mzdovým oddelením
- Príprava podkladov na fakturáciu, spolupráca s finančným oddelením
- Denné riešenie otázok a požiadaviek dočasne pridelených zamestnancov týkajúcich sa dokumentov, miezd, dochádzky, dovoleniek a iných pracovnoprávnych záležitostí
- Aktívny nábor zamestnancov na naše otvorené pozície u klientov - prevažne výrobný sektor
- Selekcia kandidátov, overovanie ich zručností a schopností, vedenie pohovoroch s uchádzačmi o zamestnanie a ich odporúčanie klientovi
- Aktívna práca s databázou kandidátov, prezentovanie pracovných pozícií
- Rozvoj vzťahov a aktívna komunikácia s pridelenými klientmi
- Poradenstvo klientom pri pokrývaní náborových potrieb
- Aktívna komunikácia a spolupráca s ostatnými členmi tímu, rovnako ako s kolegami na iných oddeleniach a iných pobočkách spoločnosti
Požadujeme
Pri výbere vhodného kandidáta sú pre nás nasledujúce schopnosti a zručnosti kľúčové:
- VŠ vzdelanie
- Znalosť pracovnoprávnej dokumentácie a praktická znalosť Zákonníka práce sú PODMIENKOU
- Predchádzajúce skúsenosti z interného HR oddelenia, prípadne z agentúrneho prostredia sú PODMIENKOU
- Pozornosť na detail - potrebná pri príprave pracovných dokumentov, spracovaní podkladov na mzdy
- Výborné komunikačne zručnosti - schopnosť efektívne komunikovať s kandidátmi z výrobného sektora ako aj administratívy
- Flexibilita a pracovné nasadenie - náš svet je dynamický, veci sa rýchlo menia a flexibilní kolegovia, ktorí dokážu rýchlo reagovať sú u nás úspešní
- PC znalosti – MS Office - práca s interným systémom, MS Excel, webovou databázou a pod.
Benefity
Ponúkame nasledovné BENEFITY:
- Finančné bonusy v závislosti od výkonu a kvality administratívnej práce - vyplácané na mesačnej báze
- Možnosť home-office
- Stravné lístky 4,30 €
- 2 sick days/rok
- Dovolenka navyše
- Tréningy a školenia v oblasti HR, plné úvodné zaškolenie na celú pracovnú náplň
- Podpora jazykového vzdelávania
- Multisport karta
- Ovocný deň, káva a pitný režim v office
Kontakt
Grafton Slovakia, s.r.o.
Nám SNP 1, Bratislava, Slovensko
Kontaktná osoba: info@grafton.sk