PERSONÁLNY KONZULTANT/ HR ADMINISTRÁTOR

Grafton Slovakia, s.r.o.

Miesto práce
Celé slovensko, Nitriansky kraj, Nitra
Pracovná oblasť
Iné, Obchod, Služby
Zmluvný vzťah
Pracovná zmluva
Typ úväzku
Práca na plný úväzok
Ponúkaný plat
600 - 1 300 EUR / Mesiac
Požadované vzdelanie
Vysokoškolské I. stupňa, Vysokoškolské II. stupňa
Náplň práce
Chcete získať zaujímavú a odbornú HR pozíciu medzi najlepšími? Láka Vás agentúrne prostredie a práca vo firme, ktorá je známa svojou kvalitou a profesionalitou? Naša pozícia Personálneho konzultanta prináša možnosť profesionálneho a kariérneho rastu ako aj spoluprácu s top zamestnávateľmi v regióne.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Príprava pracovných dokumentov, zmlúv a dodatkov pre dočasne pridelených zamestnancov
- Príprava podkladov na spracovanie miezd, veľmi úzka spolupráca s mzdovým oddelením
- Príprava podkladov na fakturáciu, spolupráca s finančným oddelením
- Denné riešenie otázok a požiadaviek dočasne pridelených zamestnancov týkajúcich sa dokumentov, miezd, dochádzky, dovoleniek a iných pracovnoprávnych záležitostí
- Aktívny nábor zamestnancov na naše otvorené pozície u klientov - prevažne výrobný sektor
- Selekcia kandidátov, overovanie ich zručností a schopností, vedenie pohovoroch s uchádzačmi o zamestnanie a ich odporúčanie klientovi
- Aktívna práca s databázou kandidátov, prezentovanie pracovných pozícií
- Rozvoj vzťahov a aktívna komunikácia s pridelenými klientmi
- Poradenstvo klientom pri pokrývaní náborových potrieb
- Aktívna komunikácia a spolupráca s ostatnými členmi tímu, rovnako ako s kolegami na iných oddeleniach a iných pobočkách spoločnosti
Požadujeme
Pri výbere vhodného kandidáta sú pre nás nasledujúce schopnosti a zručnosti kľúčové:
- VŠ vzdelanie
- Znalosť pracovnoprávnej dokumentácie a praktická znalosť Zákonníka práce sú PODMIENKOU
- Predchádzajúce skúsenosti z interného HR oddelenia, prípadne z agentúrneho prostredia sú PODMIENKOU
- Pozornosť na detail - potrebná pri príprave pracovných dokumentov, spracovaní podkladov na mzdy
- Výborné komunikačne zručnosti - schopnosť efektívne komunikovať s kandidátmi z výrobného sektora ako aj administratívy
- Flexibilita a pracovné nasadenie - náš svet je dynamický, veci sa rýchlo menia a flexibilní kolegovia, ktorí dokážu rýchlo reagovať sú u nás úspešní
- PC znalosti – MS Office - práca s interným systémom, MS Excel, webovou databázou a pod.
Benefity
Ponúkame nasledovné BENEFITY:
- Finančné bonusy v závislosti od výkonu a kvality administratívnej práce - vyplácané na mesačnej báze
- Možnosť home-office
- Stravné lístky 4,30 €
- 2 sick days/rok
- Dovolenka navyše
- Tréningy a školenia v oblasti HR, plné úvodné zaškolenie na celú pracovnú náplň
- Podpora jazykového vzdelávania
- Multisport karta
- Ovocný deň, káva a pitný režim v office
Kontakt
Grafton Slovakia, s.r.o.
Nám SNP 1, Bratislava, Slovensko
Kontaktná osoba: info@grafton.sk
Tel.: (+421) 259 208 111