Náplň práce
- Príprava a administrácia pracovno-právnych dokumentov vznik, zmena, zánik pracovného pomeru (prihlášky, odhlášky, zmeny)
- Komunikácia s úradom práce , agenda cudzincov
- Administrátor dochádzky, tvorba pracovných kalendárov, školenia užívateľov dochádzky (dochádzka AG zamestnancov) , podpora pri mzdovej uzávierke
- Vyhodnocovanie absentizmu a realizácia krokov na jeho zníženie, analýza neprítomností
- Príprava špeciálnych výkazov, zhromažďovanie, sumarizácia a analýza údajov
- Príprava podkladov pre účtovanie miezd (darčekové poukážky, bonusy za výsledky, ročný bonus, podklady na zrážky zo mzdy )
- Príprava, koordinácia, administrácia odborných školení, ich vyhodnocovanie po 6 mesiacoch, vyhodnocovanie efektivity, tvorba a vyhodnocovanie plánu školení za celú spoločnosť, kontrola nákladov a fakturácie
- Sledovanie určených indikátorov, ich aktualizácia v internom systéme, návrhy na zlepšenia, aktualizácia organizačných schém a matíc (zaškolenosť, zastupiteľnosť, kompetencie.......)
- Príprava, distribúcia, vyhodnocovanie ročných osobných pohovorov
- Práca v personálno-mzdovom a dochádzkovom systéme
- Dodržiavanie pracovno-právnej legislatívy a ostatných súvisiacich predpisov a implementovanie ich zmien do prax
Grafton Slovakia, s.r.o.