MZDOVÁ ÚČTOVNÍČKA

IMPROVERA s. r. o

Miesto práce
Malacky
Pracovná oblasť
Účtovníctvo a audit
Zmluvný vzťah
Pracovná zmluva
Typ úväzku
Práca na plný úväzok
Ponúkaný plat
1 000 - 1 500 EUR / Mesiac
Od 1 000 EUR/mesiac brutto. Finálna mzda bude stanovená podľa Vašich skúseností. Navyše MOBIL aj na súkromné účely, možnosť využiť firemné AUTO a ďalšie BENEFITY.
Požadované vzdelanie
Stredoškolské s maturitou, Nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie, Vysokoškolské I. stupňa, Vysokoškolské II. stupňa, Vysokoškolské III. stupňa
Termín ukončenia výberového konania
15.4.2021
Termín nástupu
1.5.2021
Náplň práce
Pre nášho klienta, stabilnú slovenskú spoločnosť pomáhame obsadzovať pozíciu mzdovej účtovníčky. Hľadáme usilovnú a ústretovú včeličku, ktorá má rada ľudí a je tímovým hráčom. Máte skúsenosť s prácou v KROS Olymp? Hľadáte istotu v malej rodinnej firme, kde je dobrá atmosféra?
- Zodpovedanie za prípravu a kontrolu údajov pre výpočet miezd: 150 zamestnancov
- Spracovanie a vedenie mzdovej agendy a následná príprava dokumentov, výkazov pre sociálnu a zdravotnú poisťovňu, príprava mesačných mzdových závierok a reportov
- Pripravovanie pracovno-právnych dokumentov ako sú zmluvy, dodatky a rôzne potvrdenia
- Podpora pri organizovaní pravidelných lekárskych prehliadkach
- Organizačné zabezpečovanie interných školení podľa tréningového plánu
- Sledovanie legislatívnych zmien a ich využitie pre potreby spoločnosti
- Pripravovanie reportov a štatistík
Požiadavky na zamestnanca

1. Vzdelanie: minimálne stredoškolské s maturitou alebo vysokoškolské I. a II. stupňa
2. Tvrdé zručnosti: KROS Olymp – expert, Microsoft Excel a Word – stredne pokročilý
3. Prax: min. 2 roky praxe v mzdovom účtovníctve a 1 rok práce s KROS Olymp, skúsenosť so spracovaním hodinovej a mesačnej mzdy a ich kombinácií v priebehu mesiaca
4. Osobnostné požiadavky:
-ÚSTRETOVOSŤ voči požiadavkám zamestnancov
-TÍMOVÝ HRÁČ, ktorý zapadne do mladého fungujúceho kolektívu
-PRECÍZNOSŤ a zameranie na detail – ten, kto má rád napríklad šanóny usporiadané podľa abecedy a poriadok v dokumentoch
-SAMOSTATNOSŤ pri práci, bez asistencie a potreby doťahovania inými
-OCHOTA SA UČIŤ a flexibilne reagovať
Zamestnanecké výhody, benefity
Medzi Vaše výhody a benefity budú patriť:
- istota a zázemie malej rodinnej firmy
- ústretovosť a podpora majiteľa
- dobrý kolektív
- motivačné odmeny
- možnosť využiť firemné auto
- firemný mobil
- pracovná doba od 8:00 hod. do 16:00 hod.
- možnosť pracovať aj pár dní do mesiaca z domu
- podpora pri vzdelávaní
Informácie pre uchádzača
Pozícia je obsadzovaná pre nášho klienta, slovenskú spoločnosť, ktorú charakterizuje: STABILITA, ÚSTRETOVOSŤ, FLEXIBILITA a TÍMOVÁ SPOLUPRÁCA.
Ak si myslíte, že ponuka je pre Vás tá pravá a ste ten pravý a skúsený kandidát, neváhajte nám poslať životopis so sprievodným listom na emailovú adresu martina.belisova@improvera.sk.
Všetky životopisy, kontakty a komunikácia budú vymazané do konca mája 2021. Zároveň prehlasujeme, že poskytnuté informácie slúžia výlučne pre výberové konanie.
Stručná charakteristika spoločnosti :
IMPROVERA slúži firmám aj jednotlivcom ako partner pri napĺňaní ich cieľov v biznise, v kariére a pri práci na sebe samom.
Improvera znamená viera v zlepšenie. Je spojením anglického „improvement“ – zlepšovanie a latinského „vera“ – viera.
Naša vízia
Sprevádzať firmy a ľudí na ich ceste k zlepšeniu, k želanej zmene a pri rozvoji.
Naša misia
Pracujeme s ľuďmi a pre ľudí. Našim klientom pomáhame objaviť potenciál na zlepšenie, rast a rozvoj. Zároveň ponúkame riešenia na určenie smerovania – stratégie a spôsobu fungovania – riadenia pre lepšie výsledky, výkonnosť, časovú a nákladovú efektivitu a optimálne procesy. Robíme tak cez konzultácie, koučovanie a školenia.
Tím
Sme tím nadšencov, ktorých baví neustále hľadanie možností na zlepšovanie a práca na sebe. Máme skúsenosti a nechceme si ich nechať pre seba.
Kontakt
IMPROVERA s. r. o
Jána Stanislava, 33, Bratislava, Slovensko
Kontaktná osoba: Martina Belišová
Tel.: 0911697117