Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre jedného z najvýznamnejších poskytovateľov elektrotechnickej výroby hľadáme Project managera - človeka, ktorý má technický background (vzdelanie/prax) ale zároveň je "people person", takže bude zastrešovať komunikáciu s externými zákazníkmi v súvislosti so spracovaním objednávok, kvalitou a dodávkami.
Náplň práce:
* Riadenie a koordinácia Program Management Teamu/Customer Service Teamu
* Koordinácia všetkých potrebných aktivít s tímami SCM (Supply Chain Management) a NPI (New Product) a dokumentácia v systéme CRM
* Komunikácia s externými zákazníkmi - spracovanie objednávok, kvalita a dodávky, reklamácie od zákazníka, nastavenie sériovej výroby
* Riadenie a koordinácia špecifikácií zmeny produktu podľa požiadaviek zákazníka
* Riadenie cenovej kalkulácie, správnej logistiky, nákladov
* Vypracovanie a aktualizácia KPI na meranie spokojnosti a výkonnosti zákazníkov a zavedenie vhodných opatrení v prípade odchýlok