BUSINESS SUPPORT SPECIALIST - ASISTENTKA

VERITAS CONSULTING s.r.o.

Miesto práce
Hlavné mesto Praha
Pracovná oblasť
Stavebníctvo a reality
Zmluvný vzťah
Pracovná zmluva
Typ úväzku
Práca na plný úväzok
Ponúkaný plat
25 000 KČ / Mesiac
Požadované vzdelanie
Stredoškolské s maturitou, Vysokoškolské I. stupňa, Vysokoškolské II. stupňa
Termín nástupu
ihned
Náplň práce
Čo bude Vašou pracovnou náplňou?
- Vybavovanie administratívnych úkonov
- Zodpovednosť za chod kancelárie
- Evidencia firemnej korešpondencie
- Dohľad na dodržiavanie termínov
- Príprava a obstarávanie podkladov a potrebných dokumentov
- Objednávanie kancelárskych a iných potrieb
- Vedenie kancelárie nadriadeného
- Starostlivosť o návštevy
- Aktualizácie dát a reportov
- Kopírovanie, tlač, vybavovanie pošty a emailov
- Podpora obchodného oddelenia a vedenia spoločnosti
- Komunikácia naprieč celou firmou a s klientmi vrátane zahraničných
- Správa a evidencia nájomných zmlúv
- Asistencia pri vyhľadávaní a oslovovaní nových klientov
- Podpora projektu v rámci new business developmentu
- Asistencia pri vývoji a správy firemných webov
- Podpora návrhov social media kampani
- Zaisťovanie agendy pre firemné akcie
- Asistencia pri príprave eventov
- Podpora marketingového tímu v realizáciách marketingových kampaní
- Príprava reportov/odporučenia vedúcim k zlepšeniu realizácií
- Pravidelné analýzy a reporty na základe požiadaviek vedenia spoločnosti
- Príprava a plnenie plánov a výsledkov, nastavenie reportovania
- Kontrola a analýza aktivit
Požiadavky na zamestnanca
Čo požadujeme?
- SŠ vzdelanie, poprípade študent absolvent VŠ
- Skúsenosť na podobnej pozícii
- Musí to byť človek s komunikatívnymi vlastnosťami a reprezentatívnym vystupovaním
- Malo by sa jednať o človeka starostlivého, s logickými schopnosťami a dobrým písomným aj ústnym vyjadrovaním sa.
- Skúsenosti s prácou v realitných kanceláriách a biznisu výhodou
- Prax s marketingom, sociálnymi sieťami, prieskumom trhu – veľkou výhodou
- Schopnosť interpretácie dát a ich prezentácie
- Dobrá znalosť MS Office, predovšetkým MS Excel a MS Powerpoint
- Komunikatívna znalosť anglického jazyka, ruský jazyk výhodou
- Zodpovednosť a spoľahlivosť, samostatnosť, vysoké pracovné nasadenie, pozitívny prístup k riešeniu problémov.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ponúkame?
- Príjemné pracovné prostredie v centre Prahy a zázemie rastúcej spoločnosti
- Možnosť ďalšie osobného a profesného rozvoja
- Možnosť práce home office po dohode
- Firemné benefity
- Notebook a firemný telefón aj k súkromnému použitiu
- Zodpovedajúce mzdové ohodnotenie a bonusy
- Nástupný plat 25 000,- Kč
Informácie pre uchádzača
Svoje žiadosti s prílohami a to:
- Životopis
- Doklady o vzdelaní
- Fotografia
- Doklady o rôznych kurzoch
- Váš súhlasom so spracovaním osobných údajov
Zasielajte na našu e-mailovú adresu: iveta.mizenkova@perfecthomes.sk alebo info@perfecthomes.sk
Bližšie informácie Vám poskytneme na tel.čísle: SR: +421 903 704 039 alebo
ČR +420 776 256 940
Prvé výberové kolo sa bude konať po vzájomnom telefonickom dohovore vo firme:
VERITAS CONSULTING, s.r.o. na Hlavnej ul.č. 111 v Prešove, I. poschodie.
Stručná charakteristika spoločnosti :
Veritas Consulting s.r.o. pôsobí na trhu komerčných realít už sedem rokom. Svojim klientom zabezpečuje komplexný servis pri zastupovaní nájomcov i prenajímateľom, výskumu trhu, dojednávanie nájomných zmlúv, event managementu a asset & property managementu.
Kontakt
VERITAS CONSULTING s.r.o.
Kupeckého 3, Bratislava, Slovensko
Kontaktná osoba: Iveta Miženková
Tel.: 0903704039