Všeobecné ustanovenia
-
Spoločnosť JOB s.r.o., so sídlom Sedličná 205, 913 11 Trenčín, IČO 36342971, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, odd. Sro, vložka č. 15498/R (ďalej ako "Prevádzkovateľ"), je prevádzkovateľom internetovej stránky www.job.sk (ďalej ako "Webstránka") a poskytovateľom služieb na nej.
-
Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej ako "VOP") upravujú práva a povinnosti medzi Prevádzkovateľom a tretími osobami, ktorým Prevádzkovateľ poskytuje služby na Webstránke.
-
Prevádzkovateľ nie je sprostredkovateľom zamestnania za úhradu podľa zákona č.5/2004 Z.z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnenéí niektorých zákonov v platnom znení.
Záujemca o prácu
-
Záujemca o prácu je fyzická osoba, ktorá využíva služby na Webstránke za účelom nájdenia vhodnej pracovnej príležitosti.
-
Služby poskytované záujemcom o prácu :
-
Vyhľadávanie a prezeranie pracovných ponúk zverejnených Zamestnávateľmi na Webstránke.
-
Možnosť zaslať reakciu na pracovnú ponuku prostredníctvom Webstránky.
-
Doručovanie upozornení na pracovné ponuky podľa kritérií zadaných Záujemcom.
-
Vytvorenie životopisu a jeho zaradenie do databázy životopisov, ktorá je poskytovaná Zamestnávateľom.
-
Sprístupnenie a poskytnutie životopisu Zamestnávateľom v neanonymizovanej forme.
-
Uverejnenie životopisu na verejne prístupnej Webstránke v neanonymizovanej forme.
-
Prevádzkovateľ spracováva osobné údaje Záujemcov o prácu uvedené v registrácii Záujemcu o prácu na Webstránke, v životopisoch uverejnených v databáze životopisov, ako aj osobné údaje uvedené v reakciách na pracovné ponuky.
-
Spracovávané sú osobné údaje v rozsahu: meno, priezvisko, titul, dátum narodenia, pohlavie, adresa, e-mail, telefón, dátum narodenia, údaje o ekonomickej identite (hľadaná kategória práce, druh pracovného pomeru, očakávaná mzda), predpokladaný dátum nástupu, údaje o vzdelaní, jazykových znalostiach a inej kvalifikácii, kurzoch, ako aj údaje o predchádzajúcich zamestnaniach, fotografia.
-
Záujemca dáva dobrovoľne súhlas so spracovaním osobných údajov jedným alebo kombináciou viacerých spôsobov:
-
vytvorením životopisu
po 2 rokoch od posledného prihlásenia na Webstránke budú osobné údaje Záujemcu anonymizované a použité výlučne na účely štatistiky.
-
vytvorením životopisu a jeho sprístupnením v databáze životopisov
po uplynutí doby sprístupnenia budú osobné údaje Záujemcu vedené v Databáze po dobu 2 rokov od posledného prihlásenia na Webstránke a následne budú osobné údaje Záujemcu anonymizované a použité výlučne na účely štatistiky.
O sprístupnení, jeho trvaní a zmenách rozhoduje Záujemca v nastavení svojho životopisu a môže toto nastavenie kedykoľvek meniť.
-
odoslaním reakcie na pracovnú ponuku
po ukončení výberového konania Zamestnávateľom, po 2 rokoch od posledného prihlásenia na Webstránke budú osobné údaje Záujemcu anonymizované a použité výlučne na účely štatistiky.
-
Záujemca o prácu, ktorý odoslal reakciu na pracovnú ponuku uverejnenú na Webstránke, súhlasí s poskytnutím svojich osobných údajov uvedených v Reakcii konkrétnemu Zamestnávateľovi, ktorý ponuku zverejnil, ako aj s uchovávaním jeho osobných údajov uvedených v reakcii Prevádzkovateľom. Súhlas je daný na dobu 1 roka a následne budú osobné údaje Záujemcu anonymizované a použité výlučne na účely štatistiky.
-
Práva a povinnosti Záujemcu.
-
Záujemca o prácu vyhlasuje, že všetky ním uvedené údaje sú správne, úplné, aktuálne, pravdivé a poskytol ich na Webstránke dobrovoľne.
-
Záujemca o prácu môže kedykoľvek vykonať opravu, aktualizáciu, sprístupnenie, zverejnenie alebo ukončenie zverejnenia alebo sprístupnenia, ako aj výmaz svojich údajov. Záujemca môže vykonávať zmeny len na základe použitia svojich prihlasovacích údajov na Webstránke.
-
Právnym základom spracovania osobných údajov o Záujemcovi o prácu je jeho súhlas.
-
Záujemca o prácu môže na základe písomnej žiadosti doručenej Prevádzkovateľovi vyžadovať od Prevádzkovateľa informácie, či o ňom Prevádzkovateľ spracováva údaje, ich zoznam, účel, okolnosti a podmienky spracovania a informácie o zdroji, z ktorého získal jeho osobné údaje. Záujemca si môže písomne vyžiadať opravu alebo likvidáciu jeho nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, ako aj uplatňovať ďalšie svoje práva v zmysle ustanovenia §28 zákona o ochrane osobných údajov.
-
Za informáciu o zozname osobných údajov, ktoré sú predmetom spracovania, si Prevádzkovateľ účtuje od Záujemcu o prácu náhradu účelne vynaložených nákladov na nosič, na ktorom je informácia doručená a náklady na poštovné. Všetky ostatné žiadosti Záujemcu vybaví Prevádzkovateľ bezplatne.
-
Žiadosť doručenú e-mailom musí Záujemca o prácu doručiť aj písomne najneskôr do troch pracovných dní od odoslania e-mailu.
-
Prevádzkovateľ písomne vybaví žiadosť Záujemcu o prácu najneskôr do 30 dní od doručenia.
-
revádzkovateľ doručuje na e-mailovú adresu Záujemcu o prácu informácie o zmenách služby, výzvy na aktualizáciu a kontrolu správnosti ich údajov vedených v databáze životopisov, ako aj inú komunikáciu potrebnú na riadne a správne poskytovanie služieb.
Zamestnávateľ
-
Zamestnávateľ je fyzická alebo právnická osoba, ktorá využíva služby poskytované na Webstránke predovšetkým za účelom nájdenia vhodného zamestnanca.
-
Pre využívanie služieb sa vyžaduje registrácia Zamestnávateľa na Webstránke. Registrácia sa uskutoční prostredníctvom vyplnenia registračného formulára. Úspešným ukončením registrácie si Zamestnávateľ vytvorí vlastné on-line konto. Prístup k tomuto kontu je chránený prihlasovacím menom a heslom, ktoré je Zamestnávateľ povinný chrániť pred stratou a zneužitím. Prevádzkovateľ nezodpovedá za zneužitie prihlasovacieho mena a hesla neoprávnenou osobou.
-
Služby Prevádzkovateľa sa objednávajú prostredníctvom on-line konta, výnimočne elektronickou formou prostredníctvom e-mailu alebo telefonickej objednávky Zamestnávateľa.
-
Objednávka musí obsahovať minimálne nasledovné údaje:
-
Obchodné meno Zamestnávateľa, prípadne aj jeho právnu formu.
-
Fakturačnú adresu, prípadne aj korešpondenčnú adresu Zamestnávateľa.
-
IČO, DIČ, IČ DPH Zamestnávateľa, pokiaľ ich má tento pridelené.
-
Kontaktné údaje Zamestnávateľa.
-
Druh objednanej Služby a obdobie jej poskytnutia.
-
Zmluvný vzťah vzniká potvrdením (prostredníctvom Webstránky alebo e-mailom alebo telefonickým rozhovorom) objednanej služby Prevádzkovateľom.
Poskytnutie služby objednanej Zamestnávateľom sa tiež považuje za potvrdenie objednávky.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú v trvaní objednanej služby s účinnosťou odo dňa potvrdenia objednávky Prevádzkovateľom.
-
Prevádzkovateľom potvrdená objednávka je záväzná, môže byť zmenená iba na základe vzájomného súhlasu zmluvných strán.
Prevádzkovateľ je oprávnený zmenu objednávky podmieniť úhradou administratívneho poplatku.
-
Zmena potvrdenej objednávky je možná len na základe dohody oboch zmluvných strán.
-
Služby poskytované zamestnávateľom:
Zamestnávateľ po úspešnom ukončení registrácie je oprávnený využívať nasledovné služby:
-
Uverejnenie pracovnej ponuky na Webstránke. Uverejnenie sa riadi nasledovnými pravidlami:
-
Zamestnávateľ sám uverejní pracovnú ponuku cez svoje on-line konto.
-
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo upraviť pracovnú ponuku tak, aby bola v súlade so zvyklosťami a zaužívanými postupmi pre vyplnenie formulárov na Webstránke.
-
Dobu uverejnenia pracovnej ponuky určuje Zamestnávateľ. Zvolené obdobie uverejnenia pracovnej ponuky musí byť v súlade s platným cenníkom prevádzkovateľa zverejneného na Webstránke.
-
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo neuverejniť alebo zrušiť už uverejnenú pracovnú ponuku:
-
Ktorá je v rozpore s právnym poriadkom Slovenskej republiky, etickými normami alebo dobrými mravmi.
-
Pracovnú ponuku v ktorej sú obsiahnuté reklamné informácie o Zamestnávateľovi, jeho produktoch a službách.
-
Ktorá je neúplná, alebo zavádzajúca, alebo obsahuje nepravdivé údaje, alebo z iných dôvodov znižuje úroveň služieb poskytovaných na Webstránke.
-
Erotického charakteru, resp. také, ktoré vzbudzujú podozrenie, že sa môže jednať o tento typ práce.
-
Ktorá obsahuje pracovnú príležitosť prebiehajúcu formou MLM (multilevel marketing) alebo podomového predaja.
-
Duplicitne uverejnenú jedným Klientom na Webovej stránke.
-
Ktorá môže poškodiť dobré meno Prevádzkovateľa alebo tretej osoby.
-
Prístup do databázy životopisov.
-
Zamestnávateľ pristupuje k databáze životopisov cez svoje on-line firemné konto a môže využívať údaje o Záujemcoch o prácu z nej získané len na účel vyhľadania vhodných zamestnancov, pričom je zakázané údaje použiť na iný účel.
-
Zamestnávateľ je povinný chrániť údaje získané z databázy životopisov pred zneužitím, sprístupnením a zverejnením.
-
Správa výberového procesu
-
Zamestnávateľ pristupuje k správe výberového procesu cez svoje on-line firemné konto a môže využívať údaje získané o kandidátoch len na účel vyhľadania vhodných zamestnancov, pričom je zakázané údaje použiť na iný účel.
-
Zamestnávateľ je povinný chrániť údaje získané z databázy životopisov pred zneužitím, sprístupnením a zverejnením.
-
Iné služby podľa aktuálneho cenníka
Cena za služby pre zamestnávateľov
-
Cena za služby je stanovená podľa cenníka platného v čase doručenia objednávky. Ceny uvedené v cenníku nezahŕňajú DPH. Sadzba DPH je stanovená na základe účinných právnych predpisov.
-
Prevádzkovateľ je oprávnený meniť cenník, pričom znenie platného cenníka je vždy uverejnené na Webstránke.
-
Pokiaľ sa Prevádzkovateľ so Zamestnávateľom nedohodnú inak, Zamestnávateľ spravidla hradí Cenu za objednané Služby vopred na základe zálohovej faktúry. Elektronická faktúra je doručovaná elektronickou formou vo formáte PDF priamo na e-mail Zamestnávateľa. Otvorenie faktúry nie je chránené heslom proti neoprávnenému prístupu k údajom. Notifikácia o zaslaní faktúry je doručovaná na adresu elektronickej pošty Zamestnávateľa, ktorá je uvedená v objednávke.
-
Prevádzkovateľ môže pozastaviť poskytovanie Služieb alebo podmieniť poskytovanie služieb úhradou dojednanej ceny.
-
Za riadnu úhradu sa považuje úhrada obsahujúca správne uvedené všetky hlavné identifikačné znaky, ktoré sú uvedené na faktúre, a to najmä variabilný symbol, číslo účtu a sumu objednávky. Bez uvedenia hlavných identifikačných znakov nie je možné platbu priradiť a záväzok Zamestnávateľa nemožno považovať za splnený. Za včasnú úhradu sa považuje úhrada pripísaná na účet Prevádzkovateľa najneskôr v deň splatnosti uvedený na faktúre. V prípade nepripísania sumy platenej na účet Prevádzkovateľa, Zamestnávateľ je povinný platbu reklamovať u subjektu, prostredníctvom ktorého platbu vykonal.
Reklamácie
-
Zamestnávateľ má právo reklamovať chybu („ďalej len Chyba"),
ktorá sa vyskytla na Webovej stránke Prevádzkovateľa v súvislosti s jemu poskytovanou Službou.
Chybou na strane Prevádzkovateľa sa rozumie najmä nefunkčnosť služieb uvedených v objednávke,
a to po dobu dlhšiu ako 6 hodín za obdobie predchádzajúcich 24 hodín.
Chybou na strane Prevádzkovateľa nie je, ak Služby nie sú u Klienta dostupné v dôsledku výpadku pripojenia Zamestnávateľa na sieť internet alebo v dôsledku iných skutočností,
za ktoré Prevádzkovateľ nezodpovedá.
-
Lehota pre uplatnenie reklamácie je najneskôr 14 dní odo dňa, keď Zamestnávateľ Chybu zistil alebo mohol zistiť.
-
Reklamáciu je Zamestnávateľ oprávnený uskutočniť písomne na adresu sídla Prevádzkovateľa, pričom reklamácia musí byť doručená Prevádzkovateľovi. Taktiež je možné reklamáciu podať elektronicky formou e-mailu na adresu obchod@job.sk. Prevádzkovateľ sa zaväzuje oznámiť výsledok vybavenia reklamácie do 14 dní odo dňa je prevzatia.
Záverečné ustanovenia
-
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmenu a doplnenie týchto VOP.
O tejto zmene informuje klientov formou zverejnenia zmien na webovej stránke s uvedením dátumu, od ktorého tieto zmeny nadobúdajú platnosť.
-
Všetky vzťahy, ktoré nie sú upravené vo VOP, sa riadia platnými právnymi predpismi SR.
-
Tieto VOP nadobúdajú platnosť dňom 01.05.2017.